11 Eylül 2013 Çarşamba

MOLA


Dostlar, saygıdeğer blog takipçileri, kazara bu bloga gelmiş internet kullanıcıları, bildiğiniz veya bazılarınızın bilmediği üzere bu blogun sahibi olan Bora Türkoğlu kardeşimizi askere uğurlamış bulunuyoruz. Kendisi 5 ay boyunca bu ortamdan uzak kalacaktır. Temennimiz boş bulduğu vakitlerde bir şeyler karalaması, çarşı izinlerinde en yakın internet kafeye gidip, karaladıklarını bu blogda paylaşmasıdır. Yapamazsa da canı sağ olsun, döndüğünde toplu bir yazı olarak kendisinden talepte bulunuruz.
İşin özüne gelirsek, Bora arkadaşımız bana çok uzun zaman önce bu blogda yazı yazma yetkisi vermişti, ben ise bu yetkiyi gereğinden az olarak kullandığım için pek aktif olamadım. Yine, çok aktif olacağımın garantisini ne yazık ki veremiyorum; ancak mümkün olduğunca yazmaya çalışacağım. Bu siteye bir sebepten uğramış olan kullanıcıların affına sığınarak, Bora’nın sizlerde oluşturduğu beklentide yazılar yazamayabilirim. Özellikle, temelde spor odaklı bir blog olması ve benim spor alanında Bora kadar bilgili olmamam sebebiyle bu alanda çok fazla yazılar sunamayacağım. Belki daralırsam, yok yok o da olmaz.
Kendimce, biraz olsun bilgili olduğuma inandığım veya herhangi bir alanda görüşümü belirtmek istediğim konularla ilgili yazılar paylaşmaya çalışacağım. Beni bir geçiş adamı olarak görün, Cevat Güler deyin bana.

 En yakın zamanda görüşmek ümidiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder