8 Ocak 2011 Cumartesi

Michael Jordan: Invincible


Sevdikleri takım ve oyuncuların videolarını karıştırıp, önümüze sunmasıyla ün salmış, Alman bağımsız, L12K(LK12) Production'dan hayırsever bir kardeşimiz, bu zamana kadar biriktirdiği binlerce Jordan video ve kasetlerini ortalama 20 dakika sürecek bir film vasıtasıyla piyasaya sürmeye hazırlanıyormuş. Bu film, Jordan'ın bütün kariyerini ve özel anlarını kapsayan bir nitelik taşıyormuş ayrıca. Zaten filmin yayınlanan "trailer" videosundan da ortaya çok özel bir karışımın çıkacağı belli oluyor. Muhtemelen tanık olacağımız-ki Jordan'a dair bütün videoları neredeyse izlemişimdir-en heyecan verici çalışma olacak. (Trailer'ı izledikten sonra, gidip bir saat şut attım.)

Şimdi de kendisinin(yapımcı) ağzından dinliyoruz: "This is the trailer for my huge Michael Jordan project, called “Invincible”. It will be a movie about MJ’s whole career and will include all the highlights of His Airness. I decided to make the mix, after collecting thousands of Jordan clips (500+ min). “Invincible” will be about 10-20 minutes long and it will come out in 2011. I wanted to make something special and I hope you like the idea of the mix too."

2 yorum:

  1. prodüksiyon ekibi değil, 15-16 yaşında bir alman çocuk. l12k değil lk12...

    YanıtlaSil
  2. Mükemmeliyetçi yapın takdire şayan. Lakin ben ve bir arkadaşım aynı şekilde bir video ya da videolar yapsak, kendimizden produksiyon ekibi diye bahsederdim. İlle de medyapım olmamıza gerek yani anlayacağın. LK12'i de ilk tercih edilen yazılışları ama L12K yazan da bir çok yabancı site var. Yazmadan önce baktım, oradan biliyorum.

    YanıtlaSil