16 Şubat 2010 Salı

Benim Kocam Yapmaz


İlk önce Tiger Woods’un balonu patladı. Eşini kaç kere aldıttığını net rakam verecek kadar seviyordu aslında. Düşünsenize her defasında bir pişmanlık hissetmiş olacak ki çetelesini tutmuş. Ardından John Terry geldi. Ailesine bakıldığında bu adamki huyun nereden geldiğini çok sorgulamamak gerekir esasında. Adamın genlerinde var bu işler. Biri golfe ara verdi, biri medya tarafında ağırca suçlandıktan sonra İngiltere milli takım kaptanlığından alındı. Yaptıklarının kefaletlerini ödedilermi bilinmez ama eşlerinin halet-i ruhiyelerini merak ediyorum ben daha çok. Bu durumdan ne derece rahatsız oldukları merak ediyorum. Bir şekilde de olsa gündeme gelip reklamın kötüsü olmaz mı diyorlar yoksa kendilerini yerden yere mi atıyorlar bilemiyorum. Bu aldatma hikayeleri ne ilk ne de son. Adamlar bunun dizisini çektiler yahu Footballers’ Wives diye. Bir bildikleri var ki senaryoya dökcek kadar ileri gitmişler. Malzeme bitmez diyorlar yani. Şuan bir boşanma, yaralama, yada yeni aşkalara yelken haberleri yok aslında.Bu da olayların en az zararla atlatıldığını gösterir. Aman haa beterin beteri var. Uluslararası ölçekte kadın arıştırması yapan sosyolog, dünyanın çeşitli ülkelerinde kadınlara sormuş: kocanızı başka bir kadınla yakalarsanız ne yaparsınız? Cevaplar sırasıyla şöyle ...
İsveçli: Neremi beğenmediğini sorarım
Rus: Evi terk ederim
Fransız: Sesimi çıkarmam, sevgilime gider beni teselli etmesini isterim
İtalyan: Kadını vururum
İspanyol: Kocamı vururum
Yunan: Her ikisi de vururum
Türk: Benim kocam yapmaz

1 yorum:

  1. :):) şöhretin iyi sporcuyla birleşmesi ,güzel bir vücudun iyi sesle birleşmesi (ki bu ses olayı herzaman gerekli olmuyor)çirkin alkolik bir adamın elektro gitarla birleşmesi,guiza'yla topun birleşmesi,paris hilton'un herhangibi şeyle birleşmesi....sonuçlar aynı.Onun karısı bunun kocasıyla muhabeti en delikanlı mahahalle kahvesinde bile 1. sıradan ihaleye giriyorsa bu haberlerin ardı arkası kesilmicek.heygidi sergen yalçın....

    YanıtlaSil