1 Mayıs 2010 Cumartesi

Jesus Almeyda ve Bandista


Bilmeyen yoktur aslında.. Sadece günün anlam ve önemine istinaden yinelemek istedim.

"Biz futbolun sahte dünyasının içindeyiz. Bu tamamen düzmece bir dünya. Bize basit bir oyun oynamamız için milyonlarca dolar ödeniyor. Ama biz sadece sistemin devam etmesi için kendini satan köleleriz. Ben sadece futbolcu Almeyda değilim. Bir insanım, bir babayım ve bir çiftçiyim. İşte bu benim. Ve futbolun içinde kaldığım her gün gerçek Almeyda’dan uzaklaşıp, kişiliğimi yitiriyorum" Jesus Almeyda

Bir de bayram havasına katkıda bulunmak için:


albenisi albeni, albenisi
sanki bir, şa lala lala lala la,
düşkün bir düşe benzer,
heveskâr eğlenceler,
burjuvazi büyüler,
temaşa verir huşu,
sanki bir tavuskuşu,
ga gaga gaga gaga ga,
gagasında pembe toz,
uyku inkâr ve hipnoz,
dolce vita ah ne hoş,

uyan artık ey uyan,
uyan âlem-i reayan,
pa papa papa papa pa,
patlayan bir volkan ol,
şol zulümden çıkar yol,
mevcudiyet kavgası!

2 yorum:

  1. zamanında ortega ile beraber transfer edilecek bir almeyda vardı bu o mu acaba tam hatırlayamıyorum.o sene almeyda gelmiş olsaydı belki de fenerbahçenin tarihi ve talihi 2002'den beri değişmiş olacaktı kim bilir.belki de alex gibi bir insanı tanıyamamış olurduk bunu da yeni düşündüm.

    YanıtlaSil
  2. Evet ta kendisi. Gerçe güzide gastelerimiz yazdığı için ne derece doğruydu bilmiyorum. Zira Al Medya olarak adlandırılmaya başlanmıştı. Ayrıca Alex çok ayrı bir tartışma konusu. Takımı tembelliğe alıştırdığı falan filan gibisinden farklı argümanlar tartışılabilir ama her türlü büyük topçudur. Daha ziyade akıllı topçudur

    YanıtlaSil